پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
فراخوان جشنواره عکاسي «کارا» با موضوع اشتغال منتشر شده است.
فراخوان نخستین دوره جشنواره عکس «کارا»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  به نقل از رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي از برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس کارا در راستای اهداف اجتماعی و فرهنگی این وزارتخانه با محورهای گوناگون پیرامون مقوله کار، اشتغال و ایمنی در محیط کار خبر داد.

به گفته حامد شمس برگزاری این جشنواره با هدف نمایش هر چه بیشتر فعالیت های مختلف در حوزه کار و مشاغل گوناگون با تکیه بر نگاه عکاسان و راویان بصری است .

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره جشنواره عکس کارا در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثاری را که به هر طریقی مرتبط با مقوله کار و اشتغال است با نگاهی آزاد در دو بخش تک‌عکس و مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین در بخش ویژه نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود در زمینه ایمنی در محیط کار و در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گفته شمس، مهدی قاسمی عکاس مطبوعات، دبیری نخستین دوره جشنواره عکس کارا را بر عهده دارد و رعنا جوادی، مریم زندی، محمود کلاری، سیف‌الله صمدیان و رضا معطریان اعضای هیات داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.karaphoto.ir اطلاعات بیشتری از قوانین و شرایط شرکت در جشنواره کسب کنند.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره ۱۶ خرداد است و آثار برگزیده در قالب کتاب و نمایشگاه به نمایش در خواهند آمد.


نظر شما