جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
طرح آموزش مفاهیم قرآن کریم با عنوان «پرتو آسمانی» دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای قرآن رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، طرح آموزش مفاهیم قرآن کریم با عنوان «پرتو آسمانی» دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای قرآن رونمایی شد. این طرح یکی از برنامه‌های فرهنگ‌سرای قرآن در سال ۱۴۰۰ است و رونمایی آن در حاشیه نشست هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی هنری انجام شد. 

این برنامه با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت غیرحضوری برنامه‌ریزی شده است. «پرتو آسمانی» شامل دو دوره ۱۶ جلسه‌ای آموزش مفاهیم قرآن بر اساس کتب فهم نامه قرآن کریم جلد ۱ و ۲ نوشته حجت‌الاسلام حمید محمدی است که در فاز نخست، ویژه آموزش کارکنان سازمان فرهنگی هنری در نظر گرفته شده است. این طرح در ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان سال با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی ادامه خواهد داشت.

مدرس این دوره حجت‌الاسلام علی رجبی است و کلاس‌ها روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ در سامانه سینا (سامانه آنلاین موسسه آموزش شهر) در حال برگزاری است.  
نظر شما