پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
اداره کل حراست سازمان فرهنگی هنری با همکاری فرهنگسرای رسانه نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان در شب میلاد کریم اهل بیت اقدام کرد.
کمک‌های مومنانه همچنان ادامه داردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نهضت کمک مومنانه و رزمایش همدلی تدبیر بی‌نظیر رهبر فرزانه انقلاب است که در شرایط سخت اقتصادی کشور به ویژه در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد با محدودیت‌های شغلی و معیشتی روبه‌رو شدند، در کشورمان آغاز شد و با تاکید ایشان تا به امروز استمرار پیدا کرده است. این حرکت خیرخواهانه با لبیک مردم مومن ایران نیز همراه شد و جریان بزرگی به نام «کمک مومنانه» در سراسر کشور رقم خورد.


نهضت بزرگ مواسات و کمک‌های مومنانه با آغاز ماه مهمانی پروردگار که در آن سفارش زیادی به انفاق و کمک به محرومین شده است،‌ با شتابی بالاتر و در سطحی گسترده‌تر دنبال شد.


همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)  اداره کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت فرهنگسرای رسانه اقدام به تهیه، جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب نهضت بزرگ کمک‌های مومنانه کرده است.


در این برنامه بسته‌های ارزاق تهیه شده به نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند تقدیم می‌شود. این برنامه در طول سال و در مناسبت‌های بعدی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نظر شما