شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
رییس فرهنگسرای خاتم(ص) از برگزاری 32 برنامه جهادی از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در هشت ماهه امسال در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رییس فرهنگسرای خاتم(ص) از برگزاری 32 برنامه جهادی از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در هشت ماهه امسال در این منطقه خبر داد. سید احمد موسوی با تاکید بر توسعه کمی و کیفی جهاد خدمت رسانی در مناطق کم برخورار منطقه 18 اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ کمک مومنانه و توسعه فعالیت های جهادی در جهت کمک به نیازمندان، برنامه های جهادی منطقه 18 در سال 1400 با قوت ادامه یافته و در این مسیر محله های کم برخوردار منطقه را تحت پوشش قرار داده ایم.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 با اشاره به اجرای برنامه های جهادی و کمک های مومنانه در هشت سرفصل مشخص افزود: از ابتدای سال 1400 تا پایان آبان ماه 32 فعالیت جهادی در هشت حوزه توزیع ارزاق، طبخ و توزیع غذا، توزیع محصولات فرهنگی، توزیع ماسک، خدمات پزشکی، خدمات مشاوره، توزیع پوشاک و البسه، تسویه حساب دفتری نیازمندان، انجام شده و مجموع مشارکت مالی و کمک های خیرین در این زمینه مبلغ 3.739.631.000 ریال بوده است.

وی ادامه داد: اهالی محله های کم برخوردار به ویژه کوره پزخانه ها، کودکان و نوجوانان محله های کم برخوردار منطقه، کارگران فصلی و کودکان کار از جمله مخاطبان فعالیت های جهادی بوده اند و از خدمات جهادی مراکز فرهنگی هنری و کمک خیران برخوردار شده اند.

موسوی افزود: هم چنین به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، فاز دوم پویش گره گشا در بهار 1400 با مشارکت گروه های جهادی و خیرین و مدیریت فرهنگی هنری مناطق 22 گانه به دبیری منطقه 18 برگزار گردید و رقم مشارکت در این پویش جهادی مبلغ 3.200.000.000 ریال بوه است. در این پویش خیرین از طریق سایت گره گشا، کمک های غیر نقدی خود را ثبت کرده و در اختیار نمایندگان مناطق گذاشتند تا در بین زوج های جوان نیازمند توزیع شود.


برگزاری 32 برنامه جهادی در منطقه 18


برگزاری 32 برنامه جهادی در منطقه 18

برگزاری 32 برنامه جهادی در منطقه 18

مطالب مرتبط
نظر شما