پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۹۳۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
آیین پاسداشت استاد سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه رونمایی از فیلم مستند «دیدار در سنگلج» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آیین پاسداشت استاد سعید امیرسلیمانی در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین پاسداشت استاد سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه رونمایی از فیلم مستند «دیدار در سنگلج» دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ با مشارکت شبکه مستند و با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از استاد امیرسلیمانی، از فیلم مستند «دیدار در سنگلج» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی نیز رونمایی می‌شود؛ این فیلم روایتی از سال‌ها فعالیت هنری سعید امیرسلیمانی است.

لیلا علی‌پور همسر و کمند و سپند امیرسلیمانی فرزندان سعید امیرسلیمانی، ایرج راد، ابوالحسن داوودی، ابوالفضل توکلی، حسین زارع‌زاده مدیر شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان و چهره‌های فرهنگی در این آیین پاسداشت حضور خواهند داشت. 

سعید امیرسلیمانی (زاده ۱۷ آبان ۱۳۲۱ در تهران) فعالیت حرفه‌ای خود را از ۱۸ سالگی با ورود به تئاتر آناهیتا به سرپرستی مهین و مصطفی اسکویی آغاز کرد. او در ادامه به همکاری با علی حاتمی پرداخت که نتیجه این همکاری حضور در مجموعه‌های تلویزیونی داستان‌های مولوی، سلطان صاحبقران، هزاردستان و فیلم‌های سوته‌دلان، کمال‌الملک و دلشدگان است. امیرسلیمانی همچنان در حال فعالیت در سینما، تلویزیون و تئاتر است و حضور در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و بیش از ۴۰ مجموعه تلویزیونی در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما