شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
مجتمع فرهنگی هنری نور همزمان با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «کمک مومنانه» را با هدف همدلی و مهربانی با خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت برگزار کرد.
ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی در ویژه برنامه «کمک مومنانه»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه «کمک مومنانه» از جمله برنامه‌های فراگیر «بر آستان جانان» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به همت مجتمع فرهنگی هنری نور در منطقه 5 با شعار همدلی و مهربانی برگزار شد.


این برنامه در راستای احیاء سنت پسندیده نذری و با هدف کمک و یاری به نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار، در قالب اهداء بسته‌های حمایتی شامل پوشاک، ارزاق (شامل حبوبات، گوشت، برنج، ماکارانی، سویا، رب گوجه فرنگی، روغن، خرما، قند و ...) با مشارکت کانون‌های فعال مردمی، جمعی از خیرین و قرارگاه جهادی شهید حسن طهرانی مقدم و توزیع در میان خانواده‌های نیازمند محله کن سولقان و دره فرحزاده، طی دو نوبت برگزار شد.


کمک مومنانه عنوان برنامه‌ای است که پیرو منویات و توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک به محرومان و نیازمندان با هدف حمایت از قشرهای آسیب پذیر و سرپرستان خانوار نیازمند در دوران شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از تحریم های دشمن، از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 به صورت مستمر برگزار می شود.


از عموم شهروندان خیر درخواست می‌شود برای مشارکت در این امر پسندیده در مرحله بعد و نحوه همیاری، با شماره 8-44088707 مجتمع فرهنگی هنری نور تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما