جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
فرهنگ‌سرای امید با توجه به بیانیه ستاد ملی کرونا، میزبان مردم متدین شهر تهران در دومین شب از لیالی قدر خواهد بود. این مراسم در فضای باز و در بوستان خیام برگزار می‌شود.
فضای باز فرهنگٰٰ‌سرای امید میزبان مراسم احیا شب قدر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برپایی مراسمات احیا و عزاداری امام علی علیه السلام در شب‌های پرفضیلت قدر به دلیل محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، در شرایط سخت‌تر و محدودتری در داخل مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.
 
از این رو و با توجه به بیانیه ستاد ملی مقابله با کرونا که اجازه برگزاری مراسم در شب‌های قدر را به مدت دو ساعت و در فضای باز صادر کرده است، فضای باز بیرونی فرهنگ‌سرای امید و بوستان مجاور این مرکز فرهنگی هنری (بوستان خیام) میزبان مردم متدین و روزه‌دار منطقه ۱۳ شهرداری تهران در شب‌های پرفضیلت خواهد بود.
 
در این برنامه که با عنوان «محفل دوست» برگزار می‌شود، مراسم شب احیا همراه با مداحی، قرائت دعا و قرآن سرگرفتن در فضای باز مجاور فرهنگسرای امید و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۲۴ امشب، ۱۳ اردیبهشت ماه همزمان با دومین شب از لیالی قدر آغاز شده و تا سحر ادامه خواهد داشت. 

مردم متدین و روزه‌دار شهر تهران می‌توانند برای حضور در این برنامه معنوی و بهره‌مندی از شب‌های پرفضیلت قدر به بوستان خیام در مجاورت فرهنگ‌سرای امید واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی مراجعه کنند. 
نظر شما