جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌شود؛
وبینار زنده دانش آموزی «قدس، نزدیک‌تر از همیشه» با موضوع «ویروس منحوس صهیونیست» ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در پیام رسان شاد و آپارات در روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.
وبینار دانش آموزی «قدس، نزدیک‌تر از همیشه»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی قدس و با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهر تهران و با هدف آشنایی نوجوانان با رژیم صهیونیستی، تروریست و کودک کش، ویژه‌برنامه «قدس، نزدیک تر از همیشه» را در قالب وبینار زنده دانش آموزی روز قدس با موضوع  «ویروس منحوس، صهیونیست» برگزار می‌کند.

این وینیار دانش آموزی به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و  با حضور مهدی محمودی کارشناس مسائل خاورمیانه با موضوعیت دانش افزائی درباره جنایات اسرائیل و مبارزه با آن و پاسخ به سولات و ابهامات نوجوانان در مورد چرایی مقابله ایران اسلامی با رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و چرایی به حمایت کشورمان از مردم مظلوم فلسطین، ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در پیام رسان شاد و آپارات در روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق نشانی @Nasleoanjom در این وبینار حضور بهم رسانند و پرسش‌های خود را در حین اجرای برنامه ارسال کنند تا کارشناس برنامه به آنها پاسخ دهد. 

در پایان برنامه نیز طوماری الکترونیکی برای اعلام اعتراض نوجوانان ایرانی به اشغالگری‌های اسرائیل توسط دانش آموزان امضا خواهد شد. 

نظر شما