پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۶۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
برنامه «کمک مومنانه» همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی(ع) به همت فرهنگ‌سرای خانواده و با همکاری کانون خیرین شفق و شهرداری منطقه ۱۹ ناحیه ۴ روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه «کمک مومنانه» با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر در مواجهه با کرونا و ترویج انفاق، بخشش و نوع دوستی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به توزیع غذای گرم در بین کودکان کار و پاکبانان روستای پلایین اختصاص دارد.

کانون «خیرین شفق» فرهنگ‌سرای خانواده از زمان شیوع کرونا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که به علت شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، برای کمک معیشتی به نیازمندان پیشگام بوده است.

همچنین ٣٠ بسته ارزاق شامل ۱۲ قلم کالای اساسی از قبیل (برنج، شکر، قند، لپه، پنیر، خرما، مرغ و ...) در بين نيازمندان روستای پلايين در قالب كمك مومنانه رمضان به مناسبت ميلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۸ ارديبهشت ماه در امامزاده حضرت علی اكبر(ع) توزیع شد.

کار نیک و خداپسندانه پخت و توزیع نان صلواتی بین ساکنان روستای محروم و کم برخوردار ترک آباد مرتضی گرد به نیت درگذشتگان از دیگر برنامه‌های این مرکز در راستای رزمایش کمک مومنانه است.

خیرین و مردم نوع‌دوست برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر از برنامه «کمک مومنانه» می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما