جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
فرهنگ‌سرای خانواده همزمان با فرا رسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کلیپ گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب درباره این روز را تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده همزمان با فرا رسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کلیپ گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب درباره این روز را تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.  

همچنین فتوکلیپ «سرزمین نور» برگرفته از کتابی به همین نام نوشته داریوش صادقی و مریم ماستری و به تصویرگری فرهود فرمند با موضوع مقاومت مردم فلسطین در مقابل تهاجم بیگانگان به منظور نشان دادن اتحاد و همدلی برای مبارزه با متجاوزان و زورگویان منتشر می‌شود.  

انتشار فتوکلیپ های روز قدس از منظر امام خمینی(ره) با عنوان «یوم القدس» و «خانواده‌های فلسطینی در ماه مبارک رمضان» با موضوع اشاره به زندگی خانواده‌های فلسطینی و همدلی و همراهی آنها در ماه مبارک رمضان با وجود تدابیر شدید امنیتی جهت انجام فرائض دینی از دیگر برنامه‌های این مرکز است. 

علاقه‌مندان می‌توانند کلیپ گزیده بیانات رهبر انقلاب را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره‌مندی از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای خانواده به صفحات اینستاگرام این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade و Ketabkhanekhanevade مراجعه کنند.

نظر شما