شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
سازمان مردم نهاد جمعیت حامیان آزادی قدس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.
بیانیه سازمان مردم نهاد جمعیت حامیان آزادی قدس به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر ، روز قدس که همجوار شب قدر است، لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد. حضرت امام خمینی(س)

چهل و سومین روز جهانی قدس در حالی فرا می رسد که جهان اسلام همچنان آماج توطئه‎ های پیروان سامری و دسیسه‎های فرزندان یهودا قرار دارد.

میلیون ها مسلمان فلسطینی همچنان در خانه و سرزمین خود، در حلقه تنگ محاصره اشغالگران صهیونیست، روزگار سپری می کنند.

روز و ساعتی نیست که خانه ای آوار و باغستانی تخریب و خون کودک یا جوانی سنگفرش کوچه ها و خیابان ها نشود. مردم مظلوم و شجاع غزه همچنان تحت محاصره اسفناک غذایی و دارویی قرار دارند. شهرک‎‎های یهودی نشین بر روی زمین های فلسطینیان در کرانه باختری، یکی پس از دیگری، چون قارچ می روید.

چکمه پوشان جلاد صهیونی از ورود نمازگزاران فلسطینی به حریم مسجد الاقصی ممانعت بعمل می آورند. منازل فلسطینیان همواره تحت بازرسی و تفتیش قرار دارد و جوانان مجاهد و مبارز فلسطینی یکی پس از دیگری، دستگیر و زندانی می شوند.

با این همه، زنان، مردان، کودکان و جوانان مقاوم فلسطینی، همچنان پایدار و بر عزم راسخ خود در بازپس گیری و آزادسازی سرزمین شان استوار هستند. آنان موجودیت خود را در گرو استمرار مقاومت، نبرد و شهادت می‎دانند که با زندگی‎‎شان عجین شده است.

همه این ها در حالی است که پادشاهان و حُکام کشورهای اسلامی و عربی، در سرسپردگی و سازش با صهیونیست های خون آشام، از یکدیگر سبقت می گیرند. آن ها دروازه های بلاد اسلامی را یکی پس از دیگری برای ورود مقامات دزد و غارتگر اسرائیلی می گشایند و زیر پای تروریست های قاتل جوانان فلسطینی و دانشمندان و نخبگان جهان اسلام فرش قرمز پهن می کنند و سران جنایتکار صهیونی را در آغوش می فشارند. فراتر از آن به نیابت از فرماندهان نظامی و رهبران سیاسی دولت جعلی اسرائیل، سرزمین های اسلامی را محل تاخت و تاز قرار داده و از هیچ خیانت و جنایتی در مسیر استراتژی صهیونیسم در جهان اسلام کوتاهی نمی کنند. انهدام زیرساخت های سرزمین یمن، عراق، سوریه و سرکوب خونبار مردم مظلوم بحرین، تنها نمونه هایی از این ددمنشی ها است.

بر اثر خیانت سران و سلاطین دست نشانده کشورهای اسلامی، امروز، از سرزمین حجاز تا بحرین، امارات، قطر، اردن، مصر، مراکش، سودان و...، به محل تاخت و تاز و جولانگاه اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.

امیران و تاج داران غرب - قبله، فراماسون و یهود زدۀ بلاد اسلامی آن چنان سرمست قدرت و سلطنت شده اند که گویی ابلیس عقلشان را زایل و شیطان طوق خبط و نسیان بر گردنشان انداخته است. آن ها به جای مقاومت و مقابله با صهیونیست های مهاجم به ممالک اسلامی، با آن ها نرد عشق می بازند و با امت های مسلمان در حال جنگ و نبردند و ایران اسلامی را که در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم قرار دارد، به پیروی از استکبار و صهیونیسم، آماج دشمنی قرار می دهند.

آن‎‎ها فراموش کرده اند که در نظام هستی، سنت لایتغیر الهی ساری و جاری است و فرجام جهان براساس مقدرات آسمانی رقم می‎خورد. بی تردید، بر مبنای این قاعده، آنان نیز سرانجام و سرنوشتی چون محمدرضا پهلوی، انورسادات، جعفر نمیری، معمر قذافی، بن علی، حسنی مبارک، اسحاق رابین و آریل شارون در گورستان سیاه تاریخ پیش رو دارند.

کیست نداند که نهال برومند بیداری، به برکت انقلاب اسلامی، در کالبد فسرده جهان اسلام روییدن گرفته و با خون پاک شهیدان جبهه جهانی مقاومت و در رأس آنان، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، آبیاری و شکوفا شده و آینده روشنی را بشارت می دهد.

روز جهانی قدس این یادگار گرانقدر پیر فرزانه جماران، و به تصریح مقام معظم رهبری، «لیله القدر تاریخ اسلام»، در چشم انداز روشن تاریخ معاصر، نوید می دهد که با بیداری، هوشیاری و تکلیف مداری امت اسلامی و همت شیرمردان جبهه مقاومت، تحت نصرت الهی، وعده خدایی محقق خواهد گردید. با به صدا درآمدن زنگ زوال رژیم جعلی اسرائیل، در چنین هنگامه ای، بیرق بلند آزادی و رهایی بلاد اسلامی و در رأس آن، فلسطین بر بلندای قُلل عالم اسلام به اهتزاز درخواهد آمد و سرزمین مقدس برای میلیون ها نفر از فرزندان آواره خویش، بال و آغوش خواهد گشود.

سازمان مردم نهاد جمعیت حامیان آزادی قدس شریف از تمام ملل آزاده و مسلمان، به ویژه مردم آگاه ایران دعوت می کند تا با بزرگداشت روز جهانی قدس، بار دیگر، خشم انقلابی و انزجار خود را علیه استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام و همبستگی و پیمان مجدد خود را با آرمان مقدس فلسطین و قدس در عرصه جهانی به نمایش گذارند.

سازمان مردم نهاد

جمعیت حامیان آزادی قدس شریف»

نظر شما