جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
وصیت‌نامه ۶ تن از شهدای مدافع حرم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در قالب تصویریی تولید و منتشر شده است.
وصیت‌نامه شهدای مدافع حرم در قالب تولیدات تصویری منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شهدای مدافع حرم نمونه‌ها و الگوهای برجسته‌ای برای جوانان و نوجوانان کشورمان هستند. به ویژه آنکه تعدادی از آنها سن و سال کمتری داشته و حتی دهه هفتادی بودند. 

معرفی این چهره‌های والامقام به جامعه و جوانان و بیان رشادت‌هایشان می‌تواند نقش به‌سزایی در نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشد. به ویژه آنکه دشمنان اسلام با شبهه‌افکنی‌های فراوان تلاش می‌کنند تا خدمات آنان و رشادت‌شان در مبارزه با داعش را زیر سوال ببرند. 

بازخوانی وصیت‌نامه شهدای مدافع حرم و پرداخت به آن در قالب‌های تصویری فعالیت فرهنگی خوبی است که مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ دست به آن زده است.
 
خانه فرهنگ حافظیه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بیان رشادت‌ها و شجاعت آنان در مبارزه با دشمن داعشی و همچنین معرفی این الگوهای برتر به نسل جوان، وصیت‌نامه ۶ تن از آنان را در قالب فوتوکلیپ و عکس نوشته تولید کرده و در فضای مجازی منتشر کرده است. 

در این مجموعه، وصیت‌نامه شهدای مدافع حرم، رضا دهقان، سجاد عفتی، عباسعلی علیزاده، عباس دانشور و علی شاه سنایی مورد بررسی قرار گرفته و در قالب‌های تصویری برای مخاطبین به نمایش گذاشته شده است. 

علاقه‌مندان برای مشاهده این تولیدات تصویری می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ به آدرس : @farhangsara_omid مراجعه کنند. 

نظر شما