جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
خانه فرهنگ مهرآور منطقه ۱۳ کلیپ‌های «رادارگریز» را با موضوع جنگ نرم تولید و منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ مهرآور منطقه ۱۳ کلیپ‌های «رادارگریز» را با موضوع جنگ نرم رسانه‌ای دشمنان تولید و منتشر می‌کند. 

در سالیان اخیر با رشد روزافزون فضای مجازی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تهدیداتی که می‌تواند مخاطبان را با مشکلات جدی روبه‌رو کند، افزایش پیدا کرده است. یکی از این تهدیدات جنگ نرم رسانه‌ای است که از سوی دشمنان ما به راه افتاده است.

یکی از راه‌های بسیار کارآمد برای مقابله با این تهدیدات، افزایش دانش و سواد رسانه‌ای عموم مردم است. خانه فرهنگ مهرآور ضمن توجه به این موضوع مهم در جهت خنثی‌سازی جنگ نرم دشمنان، دست به تولیدات ویژه با عنوان «رادار گزیر» زده است.

این مجموعه تصویری با هدف معرفی ابزارها، شگردها و راه‌های مقابله با جنگ نرم و حملات رسانه‌ای دشمن تولید شده است. برای انتقال این مفاهیم در این محصول، از قالب‌هایی نظیر تصویر، ویدئو، تایپوگرافی، نریشن و... استفاده شده است.

فرهنگ‌سرای امید با تولید و انتشار این محصولات تلاش می‌کند تا سطح دانش و آگاهی عمومی شهروندان در حوزه دشمن‌شناسی کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل را بالا ببرد.

مجموعه تصویری رسانه‌ای «رادارگریز» در پنج قسمت تولید شده که قسمت نخست آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و قسمت‌های بعدی نیز به مرور در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امید به نشانی farhangsara_omid منتشر می‌شود.

نظر شما