جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
آیین رونمایی از پنج کتاب نویسندگان جوان، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در سالروز آزاد سازی خرمشهر، دوشنبه سوم خرداد برکزار می‌شود.
رونمایی از ۵ کتاب در سالروز آزاد سازی خرمشهربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،آیین رونمایی از پنج کتاب نویسندگان جوان، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و با مشارکت کانون نویسندگان سپاه قلم خانه فرهنگ نور دانش در سالروز آزاد سازی خرمشهر، دوشنبه سوم خرداد برکزار می‌شود.

کتاب‌های شهید به قلم علی ملاتی و حسین زارعی، باهم مانند دو دوست عزیز بودیم به قلم حلیا سلطانی و محمدمهیار سلطانی، صدمین کتاب به قلم حلیا سلطانی و پارمیدا بختیاری و علیرضا آقا میری- زندگی زنبوری به قلم محسن رهنما و تصویرگری هادی اکبریان، قصه سفرهای عجیب و غریب ملودی و پری به قلم ستایش میناوند از جمله تازه‌های نشر در حوزه ادبیات دفاع مقدس و کودک است که در روز دوشنبه سوم خرداد ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۸ با حضور نویسندگان و اعضای کانون‌های ادبی منطقه ۲۱ با حفظ پروتکل‌های بهداشتی رونمایی خواهند شد.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه شهید لشکری، بلوار شیشه مینا، شهرک آزادی، بلوار محمد رسول الله (ص)  روبروی خانه تکواندو، نبش پارک مریم، خانه فرهنگ نور دانش  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44531777 تماس بگیرند.

نظر شما