سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۱۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
سیدمصطفی مصطفوی مدیرعامل موسسه بهمن سبز عنوان کرد که یکی از راه‌های احیای سینما در این برهه می‌تواند پخش مناظرات انتخاباتی بر پرده‌های سینما‌ها باشد.
پیشنهاد اکران مناظره‌های انتخاباتی در سینماهابه گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر ، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز در گفتگویی درباره وضعیت اکران فیلم در سینما‌ها بیان کرد: سینما‌ها در دوران تازه باید پیشروی اکران باشند و منتظر تقاضای از طرف تهیه‌کننده نایستند. هرگونه پیشنهادی نظیر پخش بازی‌های آسیایی فوتبال، دربی و مناظرات تلویزیونی انتخابات می‌تواند سینما‌ها را از حالت انفعال در آورد.

حسینی اظهار کرد: امروز گفته می‌شود بیش از ۳۰۰ فیلم پشت صف نمایش هستند، اما هیچ گونه تکاپویی از سوی طرف تقاضا و تهیه‌کنندگان نمی‌بینید و مشخص نیست در انتظار چه چشم‌انداز روشنی هستند در حالی که تجربه نشان داد نمی‌توان خیلی دل به حمایت‌ها و سوبسید‌های دولتی بست.

این مدیر سینمایی در پایان با اشاره به پخش مناظرات انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری در سینما بیان کرد: ما پیش از این تجربه پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال را در سینما داشتیم. تجربه‌ای که موفق و پررونق بود. امروز نیز باید سعی کنیم با ایده‌هایی نظیر نمایش فینال لیگ قهرمانان، فیلم‌های خارجی روز، پخش همزمان سریال پلتفرم‌ها، هفته‌های آخر لیگ برتر، نمایش بازی تیم‌های استانی در سینمای آن استان و مناظرات انتخابات ریاست جمهوری به رونق سینما کمک کنیم. اما متأسفانه عزم جدی برای احیا نیست و این اشکال پیش از هر چیز به خود ما فعالان عرصه اکران و سینما بازمی‌گردد که گویا به ادامه این وضع عادت کرده‌ایم و حیات اقتصادی ما هم بدون لطمه در حال تداوم است.


نظر شما