پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
داوران پویش دانش آموزی «نامه‌ای به رهبرم» اعلام و آثار به مرحله داوری رسید.
آثار پویش دانش آموزی «نامه‌ای به رهبرم» به مرحله داوری رسیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف تقویت هویت ملی و با تمرکز به ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و ساخت تمدن نوین اسلامی پویش دانش آموزی «نامه‌ای به رهبرم» را در سطح دانش آموزی با شعار محوری «آینده‌ی روشن» برگزار کرد.

در این پویش نوجوانان ایران در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب، نقش خود را در گام دوم انقلاب اسلامی برای رسیدن به آینده روشن ایران را بیان کرده و به این پرسش پاسخ دادند که «مهمترین چالش و مانع قوی شدن ایران در آینده از نظر آنها چیست؟

پس از بررسی آثار دریافت شده، ۶۱ اثر  به مرحله داوری رسیده است.
 
پویش دانش آموزی «نامه‌ای به رهبرم» را سارا عرفاني، مجید خسرو انجم و سیدحمیدرضا بشیری فراز به عنوان هیات داوران آثار ارسالی داوری خواهند کرد.
 
سارا عرفاني دانش آموخته فلسفه اسلامی، نویسنده و مدرس دانشگاه، دبیر کانون نویسندگان بانوی فرهنگ، داور جشنواره‌های ادبی است. 

مجید خسروانجم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر و کاریکاتوریست است که خلاقیت و نوآوری او باعث شهرتش در این حرفه شده است.
 
حمیدرضا بشیری فراز، فارغ التحصیل رشته سینما و ادبیات نمایشی، مدیر اجرایی انتشارات ساقی و مدیر پیشین روابط عمومی انتشارات روایت فتح است.
 
پویش دانش آموزی «نامه‌ای به رهبرم»  در دو گروه متوسطه اول و دوم و همزمان با ایام الله دهه فجر سال گذشته اطلاع رسانی شد و قرار است پس از اعلام داوری آثار منتخب و برگزیده برای چاپ در کتابی آماده و پس از رعایت تشریفات به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ارائه شود.
نظر شما