يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
از بین ۵۵۵ کلیپی كه خانواده‌ها، از نمازخواندن کودکان ۷ ساله به پويش هفت سالگی ارسال كرده‌اند، ۱۵ کلیپی که بیشترین پسند مردمی را در فضای مجازی کسب کنند، همزمان با دهه کرامت معرفی و تقدیر می‌شوند.
معرفی برگزیدگان پویش مجازی هفت سالگی در دهه کرامتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از اعلام فراخوان پویش مجازی هفت سالگی که با رویکرد انس بیشتر کودکان با خواندن نماز در طول ماه مبارک رمضان با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای تهران انجام شد، تعداد ۵۵۵ کلیپ تصویری از نمازخوانی کودکان ۷ ساله به دبیرخانه پویش مجازی هفت سالگی ارسال شد.

در طول ماه مبارک رمضان والدین از نماز خواندن کودکان خود، کلیپ تصویری تهیه و از طریق بارگذاری در فضای مجازی با هشتگ #پویش-هفت-سالگی، صفحه مجازی اميدهای فردا به نشانی omidhayefarda@ را منشن یا تگ می‌کردند.

برای تبیین نحوه تشویق و ترغیب کودکان به یادگیری فرضیه نماز توسط والدین و پاسخگویی پدران و مادران در این زمینه نيز، ۱۸ ویدیوکلیپ با حضور دو تن از اساتید روان شناس تهیه و بر ای بهره‌مندی خانواده‌ها، در صفحه مجازی «امیدهای فردا» بارگذاری شده بود.

از ۵۵۵ کلیپ ارسالی والدین از نمازخوانی کودکان، به ۱۵ کلیپی که بیشترین پسند مردمی را کسب کنند در آیینی که همزمان با دهه کرامت در یکی از تالارهای مرکزی شهر تهران برگزار می‌شود جایزه نقدی دو میلیون و پانصد هزار ریالی همراه با لوح تقدیر، اهدا می‌شود.

دبیرخانه «پویش مجازی هفت سالگی» در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، در طبقه چهارم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.

مطالب مرتبط
نظر شما