پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
به همت باشگاه «پیرنگ» فرهنگ‌سرای امید
باشگاه نوجوانی «پیرنگ» فرهنگ‌سرای امید به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، نماهنگ جدیدی را در خمین تولید و منتشر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای امید باشگاه نوجوانی پیرنگ را به منظور شناسایی استعدادهای برتر در بین نوجوانان و با هدف ایجاد محفلی صمیمی و دوستانه راه‌اندازی کرد. 

باشگاه «پیرنگ» با انتشار فراخوانی عمومی از نوجوانان ۱۰ تا ۱۵ سال دعوت کرد تا به این باشگاه بپیوندند تا ضمن به‌کارگیری توانایی‌هایشان، علایق خود را در بخش‌های مختلف فرهنگی هنری به صورتی جدی‌تر دنبال کنند. 

این باشگاه پس از عضوگیری و حضور نوجوانان فعال، مستعد و توانا اولین نماهنگ خود را با عنوان «سلام بر قدس» همزمان با روز جهانی قدس منتشر کرد. اکنون و در آستانه ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) نماهنگ جدید باشگاه نوجوانی «پیرنگ» با عنوان «مراد جهان» توسط فرهنگ‌سرای امید تولید و منتشر شده است. 

در این نماهنگ، نوجوانان گروه سرود باشگاه پیرنگ با حضور در شهر خمین، زادگاه امام خمینی(ره) اجرای گروهی متفاوتی را انجام داده و یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. این تولید تصویری به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ منتشر می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند این نماهنگ را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره بردن از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای امید به صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی farhangsara_omid مراجعه کنند. 


نظر شما