جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
مرحله داوری مسابقه «لحظه دیدار» ویژه عکاسی از اماکن متبرکه در نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار شد.
انتخاب آثار برگزیده «مسابقه لحظه دیدار» ویژه عکاسی از اماکن متبرکهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از فراخوان مسابقه «لحظه دیدار»در اول خرداد، ویژه عکاسی از اماکن متبرکه شامل گنبد، گلدسته، کاشیکاری، معماری، صحن و زیارتگاه‌ها در دو بخش حرفه‌ای و مردمی، تعداد ۱۵۰ اثر از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

هیات داوران به سر پرستی سعید فداییان عکاس و مدرس دانشگاه، بر اساس شاخصه‌هایی چون ارتباط موضوع با اثر، کیفیت و وضوح و ترکیب بندی آثار، سه اثر برتر را انتخاب کردند.

 آیین اختتامیه مسابقه در آستانه میلاد امام رضا(ع)، یکشنبه ۳۰ خرداد به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور تعداد محدودی از شرکت کنندگان و برگزیدگان در سالن سرای حضور فرهنگ‌سر‌ای اخلاق برگزار می‌شود.

نگارخانه کلک خیال به زودی، آثار شرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقه را در قالب تولید فضای مجازی (فتوکلیپ) تهیه و در صفحه مجازی نگارخانه کلک خیال به نشانیkelkkhial.gallery@  وصفحه آپارات به نشانی https://www.aparat.com/kelkekhial.gallery  بارگذاری  می‌کند.

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.
نظر شما