پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
فرهنگ‌سرای امام(ره) در آستانه انتخابات و شروع به کار دولت سیزدهم در نظر دارد از کتاب «دولت جوان حزب‌اللهی» کلیپ‌هایی تولید و در فضای مجازی منتشر کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای امام(ره) در آستانه انتخابات و شروع به کار دولت سیزدهم در نظر دارد از  کتاب «دولت جوان حزب‌اللهی» کلیپ‌هایی تولید و در فضای مجازی منتشر کند. این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با مشارکت ۱۵ استاد دانشگاه به تازگی گردآوری و رونمایی شده است. 

کتاب «دولت جوان حزب‌اللهی» در چهار فصل به تبیین مفهوم شناسی جوان و جوانی و جوان حزب‌اللهی در منظومه فکری آیت‌الله خامنه‌ای، ضرورت تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی و الزامات آن، ماهیت، مبانی و اهداف دولت جوان حزب‌اللهی و شاخص‌های دولت جوان حزب‌اللهی پرداخته است.

این اثر با مشارکت محسن طاهری، محمد روحانی مقدم، علی تقی پور، غفار شاهدی، محمود اسدی، علی خلخالی، فاطمه بوربور، طاهره زرنگار، معصومه ذبیحی، سیمین عرب، مریم ضیایی نجف‌آبادی، بیتا سعیدی عبدی، محبوبه درخشنده، مریم آقائی بجستانی و شهرزاد هوشمندی نیا تهیه شده است.

کتاب «دولت جوان حزب‌اللهی» به صورت رایگان در فضای مجازی عرضه شده است تا همه اقشار بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و فرهنگ‌سرای امام(ره) در فضای مجازی به ترویج این کتاب ارزشمند می‌پردازد. 

نظر شما