جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۷۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس ویژه سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ با شعار «حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر» منتشر شد.
نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس فراخوان داد
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر ، ، فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس ویژه سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ با شعار «حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر» منتشر شد.

بر اساس این گزارش، به‌منظور ارزیابی آثار منتشره در حوزه دفاع مقدس، ارج نهادن به تلاش باارزش و پایدار فعالان عرصه فرهنگ و ادب پایداری و نشر فرهنگ والای دفاع مقدس و مقاومت، توجه به دست‌اندرکاران تولید کتاب‌های با موضوع اقتدار و عزت ملی، تقدیر از پدیدآورندگان آثار (نویسندگان، ناشران و...) و تبیین مباحث نظری ادبیات دفاع مقدس و مقاومت بین‌الملل اسلامی «نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس» در مقطع سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

در این دوره به لحاظ انجام عملی شعار«حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر» انتخاب‌ها با دقت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود و صرفاً آثار ممتاز برگزیده خواهند شد. 

دبیرخانه جشنواره اعلام کرد: کتاب‌های منتشره در موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مقاومت(کودک و نوجوان و بزرگسال) خود را به تعداد دو نسخه آماده‌سازی و تا تاریخ بیستم مردادماه به دبیرخانه انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس واقع در تهران خیابان شهید مطهری خیابان میرعماد پلاک چهار طبقه پنجم سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، (آقایان میرابی و هاشمی) ارسال کنند.
نظر شما