جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
«تهران تو» برنامه ای در رادیو تهران است که تلاش می کند مشکلات اهالی تهران را بدون روتوش و سانسور به گوش مسئولان برساند.
«تهران تو» محفلی برای دردل تهرانی‌ها/ بدون سانسور بدون روتوش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تهرانِ تو با بیان، بررسی و پیگیری مشكلات، معضلات و مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... شهروندان تهرانی، روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده از رادیو تهران پخش می شود.

مشاركت شنوندگان در مباحث مختلف این برنامه از نكات مهمی است كه باعث ارتقاء سطح كیفی و تعدد موضوع برای پخش این برنامه می شود.
علاقمندان برای مشاركت در این برنامه می توانند از طریق شماره تلفن های ۲۲۵۵۲۴۶۵ و ۲۲۶۵۲۴۶۶ در هنگام پخش برنامه و سامانه پیام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۴ موضوعات خود را مطرح کنند.
تهران تو كاری از گروه تهران و رویدادها به تهیه كنندگی اسماعیل باستانی و گویندگی وحید رونقی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم شنوندگان رادیو تهران می شود.
موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز، فرکانسی آشنا برای خیلی از مردم پایتخت است. شاید در دوره‌ای که به عصر رسانه های دیجیتال و حکمرانی شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی نام گرفته است، به نظر بیاید رسانه ‌های سنتی کمتر فرصت بروز و ظهور در دنیای حقیقی مخاطبان را داشته باشند، اما در این روزگار هم هستند مخاطبان بی شماری که برای همراهی و همدلی با رادیو لحظه‌شماری می‌کنند.
صد در صد این برنامه به مخاطبان و مردم اختصاص یافته است. همراهان تهران تو با این برنامه خودمانی هستند و حرف دلشان را به راحتی و آزادانه درباره مسائل روز جامعه بیان می‌کنند.

 برنامه«تهران تو» رادیو تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ پخش می شود، مخاطبان با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۳۰0۰۰۹۴ آمادگی خود را برای اظهار نظر درباره موضوع برنامه اعلام می‌کنند.


نظر شما