جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
فرهنگ‌سرای امید مسابقه دوبله طنز «نمک باش» را با موضوعات شهری برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای امید با مشارکت کانون سرزمین صدا مسابقه دوبله طنز «نمک باش» را برگزار می‌کند. این مسابقه با هدف استعدادیابی و کشف هنرمندان خلاق در رشته دوبله برگزار می‌شود.

مسابقه دوبله طنز «نمک باش» به منظور بهبود اخلاق شهروندی و در محورهایی مانند نقد بر رفتار ترافیکی، آلوده کردن هوا، حفظ محیط زیست، زیست شهری، همسایه‌داری، مهمان‌نوازی و... با نگاهی طنز برگزار می‌شود. این مسابقه به صورت مردمی بوده و تولیدات ارسالی در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امید به نمایش گذاشته می‌شود تا تعداد لایک مخاطبان، نفرات برتر مسابقه را تعیین کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید یک فیلم یا انیمیشن به دلخواه خودشان انتخاب کرده و قسمتی مشخص از آن که تک‌گویی یکی از شخصیت‌های فیلم است، جدا کنند و روی آن قسمت، متنی را نوشته و آن را در قالب طنز اجرا کنند.

به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود، یک نفر جایزه ویژه هیئت داوران و چهار نفر بر اساس لایک مخاطبان در اینستاگرام و بر اساس آرای مردمی انتخاب می‌شوند. همچنین نفرات برتر مسابقه به طور مستقیم جذب مجموعه سرزمین صدا خواهند شد.

هیئت‌داوران این جشنواره مشتمل بر محمدرضا حزینی گوینده و کارگردان، حسن شاهی نویسنده و کارگردان تئاتر و مسعود حسینی بازیگر سینما و تلویزیون است.

از جمله دیگر قوانین این جشنواره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
-استفاده از اپلیکیشن‌های تمرین دوبله که روی گوشی قابل نصب است، برای ضبط آثار بلامانع است.
-آثار ارسالی نباید بیش از یک دقیقه باشند.
-هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو اثر برای مسابقه ارسال کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند اثر خود را همراه با نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس به شماره ۹۱۰۶۳۸۴۳۹۴ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند. دبیرخانه جشنواره در فرهنگ‌سرای امید به نشانی خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام واقع شده است. 
نظر شما