دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پیامی درگذشت احمد جبرئیل دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین(فرماندهی کل) را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت احمد جبرئیلبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پیامی درگذشت احمد جبرئیل دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین(فرماندهی کل) را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

احمد جبرئیل مردی از تبار مقاومت و جهاد بود. مردی که اشغال وطن را برنتافت و مبارزه برای آزادی فلسطین و رهایی قبله اول مسلمانان از اشغال دشمن صهیونیستی را وجهه همت در همه عمرش قرار داده بود و در این راه بی منت فرزندش "جهاد" را فدا کرد.

او همچون  بسیاری از ملت فلسطین رنج غربت و آوارگی از وطن را در همه عمر با خود داشت و همین رنج او را به سمت جهاد مستمر با دشمن سوق داد و در او بیداری ایجاد کرد تا در زمانه فتنه حق را از باطل تشخیص دهد و خود را همواره در صف مقاومت تعریف کند.

بی شک تاریخ فلسطن تا همیشه ابو جهادِ مجاهد را در حافظه خود حفظ خواهد کرد و در نماز پیروزی در قدس که به نیابت از همه شهدای راه فلسطین اقامه خواهد شد یاد و خاطره احمد جبرئیل نیز تلالو خواهد داشت.

اینجانب درگذشت غریبانه این مجاهد عزیز را به ملت شریف و مقاوم و مبارز فلسطین بویژه پیروان و دوستداران وی در جبهه مردمی برای ازادی فلسطین و سایر گروههای مقاومت تسلیت می گویم و برای ایشان علو درجات الهی مسئلت دارم.

میثم امرودی
نظر شما