جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۳۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
ربیعی سخنگوی دولت گفت که تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است. همچنین هر دو طرح‌ ترافیکی در شهر تهران نیز اجرا نخواهد شد.
تهران‌ و البرز تعطیل شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه "آیا درباره تعطیلی سه‌روزه تهران و کرج تصمیم گرفته شده است یا خیر؟" اعلام کرد: بنابر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی افزود: بنابر این مصوبه، تردد از این استانها ممنوع است و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهد شد. موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه دارد و براساس وضعیت شهرها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین قاسم نوده فراهانی در گفتگو با شبکه خبر گفت: بازار تهران طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط قرمز کرونایی تعطیل است و در ۶ روز آینده نیز تعطیل خواهد بود.  امیدواریم بانک‌ها نیز در این ایام تعطیل اعلام شوند که بازاریان با خیال راحت واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.
تعطیلی مجدد بازار بزرگ تهران در حالیست که از هفته گذشته بازار تهران باز بوده و کسبه هیچ اعتنایی به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته‌اند.
بنا بر پیشنهاد ستاد ملی کرونا و تعطیلی ادارات از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد، هر دو طرح‌ ترافیکی در شهر تهران نیز اجرا نخواهد شد. لازم به ذکر است مبالغ پرداخت شده بابت رزرو طرح ترافیک در بازه زمانی مذکور، به کیف پول شهروندی عودت داده خواهد شد.
بنابراین خبر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، همچنین محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان برقرار بوده و در صورت تردد، تصاویر در اختیار پلیس قرار می‌گیرد.


نظر شما