پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۵۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
فرهنگ‌سرای خانواده با همکاری کانون ادبی عرفانی شفق به مناسبت عید سعید غدیر خم عید بزرگ شیعیان و عید ولایت، پادکست «شب شعر غدیر» را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده با همکاری کانون ادبی عرفانی شفق به مناسبت عید سعید غدیر خم عید بزرگ شیعیان و عید ولایت، پادکست «شب شعر غدیر» را منتشر کرد. 

انتشار پادکست «خانواده علوی» با موضوع خانواده سالم از نگاه امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، استوری عید غدیر با عنوان «نوای دل» و بررسی زندگینامه شهید سیدمحمدسعید دلاورخان در فتوکلیپ «ستاره سبز شهر» از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت عید سعید غدیر خم است. 

همچنین کمک مؤمنانه «نذر غدیر» در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که به علت شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند در منطقه محروم پلایین توسط کانون خیرین شفق با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پادکست «شب شعر غدیر» را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره‌مندی از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای خانواده به صفحات اینستاگرام این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

نظر شما