شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
همزمان با دهه ولایت و فرا رسیدن عید غدیر، ۱۰ کمیک موشن از روایت مستند واقعه غدیر خم توسط فرهنگ‌سرای اخلاق تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با دهه ولایت و در آستانه بزرگترین عید شیعیان، بسته محتوای مجازی «آن روز در غدیر» در ۱۰ قسمت شامل آنچه در واقعه غدیر خم در سال دهم هجری گذشت، به همت فرهنگ‌سرای اخلاق در قالب کمیک موشن تولید و تدوین و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

این بسته برنامه از جمله برنامه‌های «مولای غدیر» است که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رویکرد جشن‌های خانگی در استقبال از عید غدیر در بین خانواده‌ها و همچنین فضای مجازی با هشتگ #منعاشق مولایغدیرم و #خادممنتظر، انتشار می‌یابد.

محتوای مجازی «آن روز در غدیر» وقایع غدیر خم را با عناوین «حج خداحافظی»، «غدیر خم»، «برسان پیام ما را»، «همه باید بشنوید»، «نماز جماعت»، «خطبه غدیر»، «مهم‌ترین پیام»، «نشان ولایت»، «دین کامل» و «مولا علی» تهیه و پس از تصویرگری وقایع غدیر توسط امیرحامد پاژتار در قالب «کمیک موشن» در صفحات مجازی فرهنگ‌سراهای تهران منتشر می‌شود. 

بسته محتوای مجازی «آن روز در غدیر» در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی akhlagh.farhangsara نیز قابل مشاهده است.  

نظر شما