پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۵۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
فرهنگ‌سرای خانواده فتوکلیپ سیره امام موسی کاظم(ع) را به مناسبت سالروز ولادت باسعادت آن حضرت منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده فتوکلیپ سیره امام موسی کاظم(ع) را به مناسبت سالروز ولادت باسعادت آن حضرت منتشر کرد. این فتوکلیپ برگرفته از کتاب «سیری در زندگانی امام موسی کاظم(ع)» نوشته سید محمد صالحی است و به موضوعاتی مانند ولادت امام(ع)، معجزات وی، مناظره امام(ع) با هارون الرشید، معلومات امام(ع) در زمینه‌های مختلف، فرزندان و برخی اصحاب ایشان و به شهادت رسیدن آن حضرت اختصاص دارد.

این کتاب زندگی امام هفتم شیعیان را به زبانی گویا و شیوا بیان می‌کند، به صورتی که علاوه بر استفاده پژوهشگران و محققان از این اثر، عموم مردم نیز می‌توانند به راحتی آن را مطالعه کنند.

همچنین انتشار اینفوگرافیک بخشی از زندگینامه و احادیث امام موسی کاظم(ع) با عنوان «باب‌الحوائج» و استوری «نوای دل» از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) است. 

شهروندان می‌توانند فتوکلیپ سیره امام موسی کاظم(ع) را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره بردن از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای خانواده به صفحات اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی Farhangsara_khanevade و Ketabkhanekhanevade مراجعه کنند.

نظر شما