يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با پایان فعالیت رویداد فرهنگی «عطر سیب» گفت: حدود ۶ هزار هیئت به صورت حضوری و اینترنتی درخواست خود را برای دریافت کارت خرید از نمایشگاه عطر سیب ثبت کرده‌اند.
فاطمیان‌پور: حدود ۶ هزار هیئت در رویداد فرهنگی «عطر سیب» شرکت کردندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» بعد از چند سال وقفه و طی مذاکراتی که با اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران داشتیم و با حمایت و استقبال آقای حناچی و آقای چمران از ۱۱ تا ۱۹ مرداد در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شد.

وی افزود: این رویداد فرهنگی با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران برپا شد و هیئت‌هایی که قصد شرکت داشتند، می‌توانستند با مراجعه به سایت beyraghmessenger.i سازمان تبلیغات اسلامی هیئت خود را ثبت یا آن را تمدید کنند. بعد از آن پیامکی دریافت می‌کردند که می‌توانستند کارت خرید اقلام را از هر فرهنگ‌سرایی دریافت کنند. خرید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در میدان امام حسین(ع) برای هیئت‌ها امکان پذیر بود.

وی گفت: از ۱۱ تا ۱۹ مرداد حدود ۶ هزار هیئت به صورت حضوری و اینترنتی درخواست خود را برای دریافت کارت خرید از نمایشگاه عطر سیب ثبت کرده‌اند. آن دسته از هیئات محترم ثبت‌شده که بن خرید در اختیار دارند، اما امکان استفاده از خدمات نوزدهمین رویداد «عطر سیب» را پیدا نکرده‌اند، می‌توانند از سوم تا هفتم محرم با مراجعه حضوری به فروشگاه شهروند بهاران در مجاورت فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (بهاران) از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین سایت Jelveyesoog.farhangsara.ir نیز ‌تا روز ۲۵ مردادماه برای خرید اینترنتی از این رویداد فرهنگی فعال است.

رویداد فرهنگی «عطر سیب» با غرفه‌های فروشگاهی برای ارائه کالاهای اساسی هیئت‌ها مانند مواد خوراکی، مواد شوینده، ماسک و مواد ضد عفونی کننده، همچنین کالاهایی مانند  تجهیزات آشپزخانه، سیستم‌های صوتی، انواع موتور برق و غرفه‌های فرهنگی شامل نمایشگاه و فروشگاه کتاب در میدان امام حسین(ع) برپا شده بود. همچنین غرفه‌‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان تبلیغات نیز حضور داشتند. روزانه ۳۵۰ نفر در میدان امام حسین(ع) خدمت می‌کردند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان گفت: امسال با توجه به اینکه هیئت‌ها و شهرداری‌ زودتر از سال‌های گذشته برای مراسم محرم اقدام کرده، حال و هوای شهر با توجه به شرایط کرونا بهتر بوده است و می‌توان گفت یکی از عوامل مهم آن برپایی رویداد فرهنگی «عطر سیب» بود که به عطر آگین کردن فضای شهر به نام امام حسین(ع) کمک کرد.
نظر شما