شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
هم‌زمان با شروع ماه محرم، پویش «خانواده اهدا در هوای حسین (ع)» با هدف جلب‌توجه مردم به مفهوم «جان‌بخشی» و اهمیت دریافت کارت اهدای عضو در زمان حیات، در فضای مجازی کار خود را آغاز کرد.
آغاز پویش سراسری «خانواده اهدا در هوای حسین (ع)» در فضای مجازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این پویش با همکاری انجمن اهداء عضو ایرانیان و مدیریت فرهنگی هنری مترو به عنوان نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مهم، در نظر دارد در ایام ماه محرم به‌ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا جهت افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت اهدای عضو بکوشد.
 
در اطلاعیه آغاز به کار این پویش این‌چنین آمده است: 

«محرم از راه رسید. ماه حماسه، ماه گذشتن از خود در راه حق، ماه ایثار و ازخودگذشتگی به وسعت جان، ماه جان‌بخشی. ماه زیستن در هوای حسین (ع) و آموختن از او و یارانش. 
حسین (ع) مظهر بخشندگی است و ما که عاشقان اوییم راهش را امسال با یاد آنان که جان بخشیدند و نامیرا شدند و قدم نهادن برای دریافت کارت اهدای عضو ادامه خواهیم داد. حالا که دل‌هایمان بیش از گذشته به مظهر بخشندگی گره خورده است، با هشتگ #خانواده_اهدا_هوای_حسین (ع) دوشادوش هم برای کاری بزرگ نیت می‏کنیم. باشد که مقبول افتد.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی برای پیوستن به این پویش می‌توانند مطالب و دل‏نوشته‌های خود را با هشتگ #خانواده_اهدا_هوای_حسین (ع) در فضای مجازی منتشر سازند.
 
همچنین، امکان ثبت‌نام برای دریافت کارت اهدای عضو همواره از طریق سامانه اهدای عضو به آدرس www.ehdacenter.ir برای تمامی متقاضیان فراهم است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی www.merto.farhangsara.ir  مراجعه یا با شماره تلفن 96652607  تماس حاصل کنند.


نظر شما