چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
برنامه مجازی «دو اسوه انقلاب» از سوی خانه فرهنگ محصل منطقه 5 به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
برنامه مجازی «دو اسوه انقلاب» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، خانه فرهنگ محصل همزمان با هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، اقدام به اننشار برنامه مجازی «دو اسوه انقلاب» شامل گزیده‌ای از سخنرانی‌های این دو دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی در بستر شبکه‌های اجتماعی کرد.


هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است. در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.


علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال ها بر کشور، عهده دار امور گردید. این دولت در آن دوره بحرانی، بیشترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.


علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه‌ مجازی می‌توانند به صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ محصل به نشانی @kh.mohasel مراجعه کنند.

نظر شما