جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
نخستین جشنواره تولیدات تصویری ۱۲۸ ثانیه‌ای با موضوع اربعین در محورهای مختلف برگزار و به 14 نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر به کربلا اعطا می‌شود.
نخستین جشنواره تولیدات تصویری ۱۲۸ ثانیه‌ای اربعین برگزار می‌شود
به گرارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، نخستین جشنواره تولیدات تصویری ۱۲۸ ثانیه‌ای با موضوع اربعین حسینی در قالب تولیدات نمایشی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و موشن گرافیک برگزار می‌شود.
این جشنواره در محورهای «وحدت مذاهب و ادیان»، «اقوام و ملل»، «رزمایش اقتدار مسلمین دوستی دو ملت ایران و عراق»، «جلوه‌های شوق خدمت»، «زیارت خانوادگی»، «کودکان زائر و خادم و «جاماندگان» تدارک دیده شده است. همچنین بخش ویژه جشنواره تولیدات تصویری ۱۲۸ ثانیه‌ای به تکریم یاد شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.
 

در قوانین و مقررات این جشنواره آمده است که مسئولیت حقوقی مالکیت اثر ارسالی برعهده ارسال کننده است و صدا و سیما مجاز است آثار برگزیده را در تمامى بسترهاى انتشار محتواى رسانه ملى پخش کند. همچنین شرکت کنندگان باید اثر خود را در یکی از قالب‌های mkv و یا mp4 ارسال کنند. آثار پس از ثبت در دبیرخانه فراخوان، توسط خبرگان مراکز تخصصی رسانه ملی مورد ارزیابی و داوری نهایی قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان به شرکت در نخستین جشنواره تولیدات تصویری ۱۲۸ ثانیه‌ای با موضوع اربعین حسینی تا نیمه مهرماه فرصت دارند که با مراجعه به اینجا آثار خود را در یکی از قالب‌های اعلام شده، ارسال کنند. همچنین اسامی برگزیدگان اول آبان ماه سال جاری همزمان با هفدهم ربیع الاول از طریق پایگاه اطلاع رسانی لبیک اعلام و به ۱۴ نفر از صاحبان آثار برگزیده کمک هزینه زیارت کربلا اهدا خواهد شد.
نظر شما