پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۲
با مشارکت سازمان ملل متحد در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود
نمايشگاه عکس‌هاي منتخب مسابقه عکاسي ‌«آرمان‌هاي توسعه هزاره سازمان ملل» از 23 تا 27 اسفند در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران، نمايشگاه عکس‌هاي منتخب مسابقه عکاسي با عنوان «آرمان‌هاي توسعه هزاره سازمان ملل متحدد» با مشارکت نظام ملل متحد در جمهوري اسلامي ايران با اهداف، ريشه‌کني گرسنگي و فقر شديد، محقق ساختن آموزش ابتدايي همگاني، ارتقاي برابري جنسيتي و توانمندسازي زنان، کاهش ميزان مرگ و مير کودکان، بهبود بهداشت مادران، جلوگيري از گسترش بيماري ايدز، مالاريا و ساير بيماري‌ها، حصول اطمينان از پايداري محيط زيست، ايجاد مشارکتي جهاني براي توسعه در نگارخانه شماره 1 فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.

در اين نمايشگاه، عکس‌هاي برگزيدگان اين مسابقه در معرض ديد عموم قرار گرفته و در ميان آنها چند اثر از هنرمندان عکاس ايراني نيز به چشم مي‌خورد.          

در مراسم افتتاحيه که 23 اسفند ماه از ساعت 11 تا 13 در سالن فرهنگ فرهنگسرا برگزار مي‌شود جمعي از مسئولين نظام ملل متحد و شهرداري تهران حضور داشته و به نفرات برگزيده لوح تقدير اهدا مي‌شود.

علاقه‌مندان براي حضور در اين نمايشگاه مي‌توانند از ساعت 9 صبح تا 19 به نشاني ميدان خراسان، خيابان خاوران ،فرهنگسراي خاوران مراجعه كنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن :33717038 تماس بگيرند.

نظر شما