سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۸۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
فراخوان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بعضی از تغییرات و در قالب دوازده بخش منتشر شد.
جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان فراخوان داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، گرچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به انگیزه روز جهانی کودک و عموما در بازه زمانی مهر و آبان برگزار می‌شد، این دوره از جشنواره به دلیل شرایط خاص کرونایی، اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرده است که فراخوان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در قالب دوازده بخش؛ مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه خیمه‌شب بازی، نقالی- پرده‌خوانی، تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان (تا ۱۸ سال)، تئاتر فراگیر (همراه افراد با نیازهای ویژه)، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، پژوهش، آثار میهمان و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.
متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۳۰ مهر ماه با مراجعه به بخش ویژه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روی  سایت «ایران تئاتر» نسبت به ثبت تقاضا و بارگذاری یا ارسال مدارک لازم اقدام کنند.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اسفند ماه ۱۴۰۰ به دبیری امیر مشهدی عباس در شهر همدان برگزار می‌شود.
ایسنا،
از دیگر تغییرات این دوره از جشنواره اضافه شدن بخش مسابقه خیمه شب بازی و نقالی و پرده خوانی با اجرای کودکان است که گفته شده با هدف ترویج فرهنگ نمایشی خودمان در این دوره از جشنواره تعریف شده است.

فراخوان جشنواره به پیوست خبر است.

نظر شما