شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۹۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
کارگاه تخصصی و آموزشی عکاسی رویای بهشت با موضوع بررسی رسانه ای و جامعه شناختی جایگاه هنر عکاسی در انعکاس حماسه اربعین برگزار می شود.
کارگاه تخصصی و آموزشی عکاسی رویای بهشتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، این روزها منطقه تفریحی گردشگری عباس آباد میزبان نمایشگاه زیبایی از چیدمان عکس پیاده روی اربعین حسینی است که با اهتمام احسان باقری ،علاقمندان به هنر عکاسی و جاماندگان زیارت را به میهمانی قاب های بهشتی برده است. این نمایشگاه با هدف ارتقا آگاهی هنردوستان از کارکردها و آثار ماندگار هنر دینی ، کارگاه تخصصی و آموزشی عکاسی رویای بهشت با موضوع بررسی رسانه ای و جامعه شناختی جایگاه هنر عکاسی در انعکاس حماسه اربعین را برگزار می کند.
بر اساس این گزارش در این نشست که به کارشناسی مهدی توکلیان عکاس و روزنامه نگار پیشکسوت برگزار می شود، محمد صادق دهنادی و محمد رضا پویا فر به بررسی «نقش عکس در عصر رسانه های نوظهور» و «لایه های آشکار و پنهان واقعیت اجتماعی اربعین» می پردازند.
گفتنی است دهنادی فارغ التحصیل دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران و پژوهشگر دین و رسانه و دکتر پویافر استادیار جامعه شناسی و پژوهشگر جامعه شناسی دین هستند.
علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می توانند از ساعت 13.30 روز 12 مهرماه  به نشانی بزرگراه شهید حقانی ، ورودی کتابخانه ملی خانه شعر و ادبیات منطقه گردشگری عباس آباد مراجعه نمایند.
نظر شما