شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی‌عصر(عج)، فرهنگ‌سرای ولا آیین رونمایی از کتیبه هنری «قدرت اسلام» را در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی‌عصر(عج)، فرهنگ‌سرای ولا آیین رونمایی از کتیبه هنری «قدرت اسلام» را در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) برگزار می‌کند. این مراسم روز شنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و در آن کتیبه «قدرت اسلام» که با ۱۶ موضوع از موضوعات مهم مهدوی نگارگری و خطاطی شده است، رونمایی خواهد شد. 

اشعار ۱۲ شاعر مهدوی، ۱۱۰ لقب از القاب امام زمان(عج)، ۱۴ آیه از آیات مهدوی و ۴۰ روایات از معصومین علیهم‌السلام توسط هنرمندان نگارگر در قالب کتیبه «قدرت اسلام» به تصویر کشیده شده است.

همچنین در نگارگری این اثر، میلاد حضرت حجت(عج)، غیبت امام عصر(عج)، نیابت خاصه، القاب نائبان خاص، دو تشرف از تشرفات معتبر، خیمه انتظار، نیابت عامه با استفاده از نماد نجف و شهر مقدس قم، وظایف عصر غیبت، انتظار، رجعت کنندگان ظهور، مؤلفه های ظهور، خروج سفیانی و خسف بیداء آمده است.

این تابلو به منظور تبیین معارف مهدوی طراحی و تهیه شده است و مبتنی بر آن امکان برگزاری ۲۵ مجلس نقالی مهدوی توسط کارشناسان آموزش‌دیده فراهم آمده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی تهران، میدان ولی‌عصر(عج)، ایوان انتظار مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۸۰۳۰۳ تماس بگیرند. 
نظر شما