سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
مراسم تجلیل از کارمندان روشندل سازمان فرهنگی هنری با حضور رییس این سازمان، شنبه ۲۴ مهر برگزار شد.
تقدیر و تجلیل از کارمندان روشندل سازمان فرهنگی هنریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ هنر، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، مراسم تقدیر و تجلیل از کارمندان روشندل سازمان فرهنگی هنری با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس، سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی، علیرضا زندوکیلی معاون هنری، مهدی محمدی معاون رسانه، ارتباطات و فضای مجازی و جمعی از مدیران سازمان فرهنگی هنری، شنبه ۲۴ مهر در ستاد این سازمان برگزار شد.

در ابتدای مراسم فاطمیان‌پور ضمن خیر مقدم گقت: در سازمان فرهنگی هنری ۱۱ همکار روشندل داریم که اکثرا در کتابخانه‌ها و بخش آفرینش و اجرا فعال هستند. خوبی نام گذاری روزها این است که به ما یادآوری می‌کند که چه غلفت‌هایی نسبت به عزیزان روشندل داریم.

وی افزود: من تجربه همکاری با دو عزیز روشندل را دارم. توجه، پیگیری، مسئولیت‌پذیری و نظم آن‌ها واقعا قابل تحسین است. امیدوارم بتواینم بخش کوچکی از زحمات این دوستان را جبران کنیم.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام میثم امرودی ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت ماه ربیع گفت: باعث افتخار بنده است که امروز در جمع شما حضور دارم. همکاران روشندل ما همه تحصیلکرده با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا هستند و هر کدام حداقل به یک زبان دیگر غیر از زبان مادری مسلط هستند و این باعث افتخار سازمان فرهنگی هنری است.

وی افزود: من وقتی شما را می‌بینم لطف خدا را می‌بینم. این امید و شور و نشاطی که شما دارید گاهی در یک آدم سالم دیده نمی‌شود. باید برای این شور، نشاط و امیدی که شما دارید تبریک بگویم. این امید و نشاط شما هم روی دیگران تاثیر می‌گذارد و هم انگیزه خودتان را دو برابر می‌کند. ان‌شالله ما توفیق داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های شما به نحو احسن استفاده کنیم.

امرودی بیان کرد: می‌توان یکی از فرهنگ‌سراهای مناسب که امکانات خوبی دارد را به عنوان یک مرکز برای کارهای مشترک روشندلان آماده سازی کرد. در این مرکز آن‌ها می‌توانند به صورت جمعی فعایت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف انجام دهند که در این صورت قطعا تاثیرکذاری آن نیز بیشتر خواهد بود. 

در پایان مراسم همکاران روشندل دغدغه‌ها و مشکلات خود را با رییس سازمان فرهنگی هنری در میان گذاشتند.

نظر شما