سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمدجواد تاجیک مشاور و دستیار شهردار تهران به نمایندگی از علیرضا زاکانی شهردار تهران از رضا رویگری هنرمند پیشکسوت عیادت کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمدجواد تاجیک مشاور و دستیار شهردار تهران به نمایندگی از علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در منزل رضا رویگری، از این هنرمند پیشکسوت عیادت کردند.

در این دیدار وضعیت سلامت و روند درمان این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون توسط نمایندگان شهردار تهران پیگیری شد و مقرر شد با دستور شهردار تهران کمک‌های لازم برای بهبود روند درمان وی توسط سازمان فرهنگی هنری انجام شود.

رضا رویگری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از شهردار تهران و نمایندگان وی به بیان نکاتی درباره نقش‌آفرینی‌های خاطره‌انگیزش در سینما و تلویزیون پرداخت.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این ملاقات نقش‌های ماندگار و هنرآفرینی‌های رویگری به ویژه در سریال‌های «مختارنامه» و «مسافر ری» و سرود خاطره‌انگیز «ایران ایران» را مایه مباهات کارنامه هنری این هنرمند مردمی و نقطه عطف مشترک خاطرات مردم ایران درباره او دانست.

رضا رویگری زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی آثارش را به نمایش گذاشته است. وی خواننده سرود «ایران ایران» در روزهای آغازین انقلاب اسلامی است. رضا رویگری از بازیگران پرکار به حساب می‌آید و در کارنامه هنری او ده‌ها تئاتر، فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی و… به چشم می‌خورد.
نظر شما