جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۳۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
به همت مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری
مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه‌اندازی کانون تخصصی پادکست خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه‌اندازی کانون تخصصی پادکست خبر داد و گفت: نشست افتتاح این کانون شنبه ۲۴ مهرماه با حضور ۱۰ عضو اصلی برگزار شد. 

وی ادامه داد: پس از برگزاری دو رقابت پادکست برای شهروندان و اعضای کانون‌ها به مناسبت‌های سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز رحلت امام خمینی(ره)، با توجه به بالا بودن تعداد آثار رسیده و همچنین توجه و علاقه‌مندی شهروندان به این حوزه، دوره آموزشی پادکست طی فراخوانی برای متقاضیان به مدت ۱۰ جلسه در تابستان ۱۴۰۰ در مرکز مشارکت‌ها برگزار شد.

مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری اضافه کرد: قبل از جذب مخاطبان دوره، از متقاضیان مصاحبه و استعدادیابی شد و نتیجه این دوره آموزشی یک مجله صوتی به مناسبت دفاع مقدس بود که با بازخورد خوب مخاطبان همراه شد. 

وی در پایان گفت: در راستای تکمیل‌تر شدن سبد تولیدات فرهنگی سازمان و همچنین برای باکیفیت‌تر شدن تولید پادکست با گروه آموزش‌دیده، کانون تخصصی پادکست را به طور متمرکز در این مرکز تشکیل داده‌ایم. این کانون به دبیری مرجان عابدینی از گویندگان رادیو در پاییز و زمستان سال ۱۴۰۰ با دوره‌های آموزشی ویژه، بنا به تقویت مهارت اعضای فعلی و جذب اعضای جدید دارد.

نظر شما