پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
فرهنگسرای رسانه انیمیشن «آخرین داستان» را که در نود و دومین جایزه اسکار حضور داشته اکران می‌کند.
اکران انیمیشن موفق ایرانی در فرهنگسرای رسانه/ روایتی از شاهنامه فردوسی در «آخرین داستان»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای رسانه ویژه برنامه‌هایی را برای کودکان و نوجوانان درنظر گرفته و تلاش دارد تا محتوای مناسبی را پیش‌روی مخاطبانش قرار بدهد.
این برنامه‌ها ضمن ارائه محتوای مفید به قشر مهم کودک و نوجوان تلاش می‌کند تا آنان را با اسطوره‌های ایرانی آشنا کرده و آموزه‌هایی متناسب با شرایط سنی‌شان را به آنان انتقال دهد.

دعوت به تماشای بهترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی از جمله همین برنامه‌هاست. فرهنگسرای رسانه با همکاری دپارتمان نمایش «مدرسه بلوط» مراسم اکران انیمیشن «آخرین داستان» را برگزار می‌کند.
«آخرین داستان» یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های ایرانی به کارگردانی اشکان رهگذر است که براساس داستانی از «فریدون و ضحاک» از شاهنامه فردوسی ساخته شده است. این انیمیشن برنده جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی شده و در نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار راه یافته است.

پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، باران کوثری، اشکان خطیبی، حسن پورشیرازی، مجید مظفری و ... از جمله گویندگان این انیمیشن هستند.

براساس این گزارش، انیمیشن «آخرین داستان» فردا پنج‌شنبه 6 آبان ماه از ساعت 11 در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه اکران می‌شود.

نظر شما