جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۶۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
گروه کر شفق به رهبری شاهرخ شیردوست کسمایی در فرهنگ‌سرای خانواده عضو جدید می‌پذیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،گروه کر شفق از سال ۹۷ تاکنون به فعالیت در فرهنگ‌سرای خانواده مشغول است و توانسته است علاقه‌مندان بسیاری را جذب کند.

شاهرخ شیردوست کسمایی (آهنگساز و خواننده) متولد شهریور ماه ۱۳۴۰ آموزش آواز کلاسیک را نزد اساتید برجسته‌ای چون مرحوم حسین سرشار و مرحوم احمد پارسی، تئوری موسیقی نزد استاد کریم گوگردچی، نوازندگی ساز پیانو نزد استاد شاهپور باستان سیر، فنون اجرای مطلوب نزد استاد گرگین موسسیان رهبر کر تهران فراگرفته است.

وی همچنین همکاری با گروه کر ارکستر سمفونیک تهران از سال ۱۳۶۳ در سمت خواننده تکخوان و همخوان، همکاری با گروه ارکستر سمفونیک صدا و سیما از سال ۱۳۷۸، همکاری با گروه کر ارکستر سمفونیک فرهنگ‌سرای بهمن از سال ۱۳۷۵، فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی در سمت آهنگسازی و خوانندگی فولکوریک از سال ۱۳۷۴ را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین اجرا به همراه گروه کر ارکستر سمفونیک تهران در کشورهای کره جنوبی و ترکمنستان و ارمنستان حضور در فستیوال آواز جهانی در کشور کره جنوبی شهر بوسان و همچنین اجرا در کشورهای ایتالیا، فرانسه، بلژیک،هلند، سوییس … از دیگر افتخارات شاهرخ شیردوست است.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد) خیابان بیست و یکم- بوستان شفق واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما