جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
رییس سازمان فرهنگی هنری با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: راهیمایی ۱۳ آبان به دنیا نشان می‌دهد که مردم ایران یک ملت منسجم است و اگر کسی بخواهد به سرزمین ایران تجاوز کند، همه در مقابل او می‌ایستند.
راهپیمایی ۱۳ آبان به دنیا نشان می‌دهد که مردم ایران یک ملت منسجم هستندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: در پیکره اساسی انقلاب اسلامی از ۴۲ سال پیش تا امروز دو چیز نهفته است و همواره تکرار می‌شود. یکی تبرا و دشمنی داشتن با دشمنان خدا و دشمنان مردم مظلوم دنیاست که هر ساله مردم ایران در ۱۳ آبان با حضور در این راهپیمایی انزجار خود را فریاد می‌زنند و به گوش دنیا می‌رسانند. نکته دوم دوستی با دوستان خدا، اهل بیت، دوستی با قرآن، ولایت و مظلومان عالم است. 

وی افزود: ۱۳ آبان یکی از بهترین مکان‌ها و زمان‌هایی است که می‌شود این دشمنی را فریاد زد.

امرودی بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری یکی از اهدافی که دارد هویت انقلابی است. هویت انقلابی یکی از اهداف چهارگانه؛ سبک زندگی، هویت ایرانی، هویت انقلابی و مدیریت تغییرات فرهنگی است. طبیعتا سازمان فرهنگی هنری در چنین صحنه‌هایی باید حضور پر رنگ داشته باشد. امروز این سازمان با برپایی ده‌ها غرفه، حضور گروه‌های مختلف جهادی، گروه‌های سرود، برگزاری مسابقات مختلف و ارائه خدمات متنوع رایگان در کنار مردم حضور دارد. سازمان فرهنگی هنری نه تنها در مراسم ۱۳ آبان که سعی کرده است در تمام محافلی که مردم هستند، حضور داشته باشد و وظایف و ماموریت‌های خودش را انجام دهد.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان یک نمایش بزرگی است که همه ساله با برگزاری آن به دنیا نشان می‌دهیم که بچه‌های ما، بچه‌های عالم، آگاه، فهیم و دشمن ستیز هستند و ملت ایران یک ملت منسجم است و اگر کسی بخواهد به سرزمین ایران تجاوز کند، از کودک، پیر، جوان، زن، فرزند و مرد، کشاورز، صنعتگر و معلم‌های ما همه در مقابل او می‌ایستند. یقین بدانید که دیدن همچین صحنه‌هایی رعب را به تن دشمن می‌اندازد و هیچ وقت جرات نمی‌کنند به این کشور تعرض کنند.


نظر شما