پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
فرهنگ‌سرای امید در سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز با چند ویژه‌برنامه یاد و خاطره این یوم الله را گرامی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با روز ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ با چندین ویژه‌برنامه یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز را گرامی داشته و پرده از خباثت‌های آمریکای جنایتکار برداشته است.

«قهرمانان کوچک» تولیدات ویدیویی و کلیپ‌هایی است که در آن ضمن معرفی شهدای دانش‌آموز رشادت‌های آنان به مردم ایران اسلامی معرفی شده است. این تولیدات تصویری همزمان با روز دانش‌آموز در فضای مجازی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ منتشر می‌شود.

«خباثت آمریکایی» فاش می‌شود!

به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی فرهنگ‌سرای امید دو کلیپ تصویری نیز تهیه کرده است که در فضای مجازی منتشر می‌شود. کلیپ «دانش‌آموز» و «خباثت آمریکایی» از جمله همین تولیدات است.
 
«خباثت آمریکایی» با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری تولید شده و اشاره به جنایت‌های ایالات متحده در کشورهای مظلوم منطقه دارد. هم‌چنین کلیپ «دانش‌آموز» نیز بخشی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص نوجوانان است.

یک روز متفاوت همراه با نوجوانان/ «مديران فردا» در فرهنگ‌سراي اميد

به مناسبت روز نوجوان و سالروز ۱۳ آبان، اتفاقی عجیب در فرهنگ‌سرای امید رخ داد و اداره امورات فرهنگ‌سرا به مدت یک روز به نوجوانان سپرده شد.

این نوجوانان با فراگیری در جایگاه مدیر، معاونت، کارشناسان فرهنگی، پشتیبانی و ... فرهنگ‌سرای امید قرار گرفته و یک روز کاری را در این مرکز تجربه کردند.

از مجموعه فعالیت‌های این نوجوانان یک ویدیو کلیپ طراحی و تولید شده است که همزمان با روز دانش‌آموز در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

چند توصیه تحصیلی و برنامه‌ریزی به دانش‌آموزان

دیگر برنامه فرهنگ‌سرای امید به مناسبت روز دانش‌آموز «مطالعه موثر» نام دارد. این برنامه مجموعه توصیه‌هایی به دانش‌آموزان جهت ارتقا و پیشرفت تحصیلی‌شان است. برنامه‌‌ریزی دقیق در امور درسی، شیوه‌های مطالعه موثر و ... در این مجموعه تصویری به دانش‌آموزان معرفی شده است.

تولیدات تصویری «مطالعه موثر» همزمان با روز دانش‌آموز از طریق شبکه‌های اجتماعی فرهنگ‌سرای امید منتشر می‌شود.

مروری بر کتاب «تاریخ شفاهی جنبش دانشجویی مسلمان»

به مناسبت روز دانش‌آموز، کتاب «تاریخ شفاهی جنبش دانشجویی مسلمان» نوشته محمدحسن روزی‌طلب معرفی می‌شود.

در این برنامه که با عنوان «دانشجویی مسلمان» به همت فرهنگسرای امید برگزار می‌شود، این کتاب ارزشمند که حاوی تاریخ شفاهی جنبش دانشجویی است معرفی شده و مهم‌ترین وقایع در این زمینه بازخوانی می‌شود.

محصولات مجازی «دانشجویی مسلمان» در قالب ویدئوکلیپ در فضای مجازی منتشر می‌شود.

«اگه از من می‌شنوی»، توصیه‌هایی جالب از زبان سالمندان

فرهنگ‌سرای امید با مشارکت اداره سلامت معاونت اجتماعی شهرداری برنامه دیگری با عنوان «اگه از من می‌شنوی» را در قالب تولیدات تصویری در فضای مجازی منتشر می‌کند.

این برنامه شامل توصیه‌های سالمندانی است که موفقیت‌هایی در زمینه‌های هنری، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی کسب کرده‌اند.
نظر شما