جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۸۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
حجت الاسلام میثم امرودی طی حکمی، مهدی شکیبایی را به عنوان رئیس فرهنگسرای رسانه منصوب کرد.
مهدی شکیبایی رییس فرهنگسرای رسانه شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  رئیس سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران در حکمی «مهدی شکیبایی» را به‌عنوان رئیس فرهنگسرای رسانه منصوب کرد.

در حکم حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران آمده است: 

«نظر به تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس فرهنگسرای رسانه منصوب می‌شوید.

شایسته است با اتکا بر انگیزه، نیروی جوانی، ایمان و روحیه انقلابی مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن رعایت کامل قوانین، مقررات، کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر و تعامل مثبت و موثر، نسبت به توسعه محتوایی و فعالیت‌های فرهنگسرای رسانه به کانون تربیتی و فرهنگی رسانه، ارتباط و تعامل با معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی، گسترش فعالیت رادیو زنده در فضا و واحدهای سازمان و شهرداری تهران و فعال‌سازی و گسترش پایگاه خبری سازمان به بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و مشورتی مدیران و کارشناسان اقدام فرمایید.  

انتظار می‌رود کلیه معاونان و مدیران در سازمان و مراکز وابسته همکاری لازم را با جنابعالی در مسیر تحقق موارد فوق داشته باشند.  
از درگاه پروردگار یکتا پیروزی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.» 

شکیبایی مترجم و پژوهشگر در دو حوزه رسانه و سیاست خارجی است و پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر مدیرعاملی خبرگزاری قدس و مدیرکل بین‌الملل خبرگزاری فارس را عهده‌دار بوده است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به عضو هیات مدیره و سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان، کارشناس ارشد برنامه‌های صداوسیما در حوزه سیاست خارجی، عضو بنیاد ملی نخبگان مقاومت اسلامی و ... اشاره کرد.  

شکیبایی علاوه بر این مسئولیت، سرپرست موسسه فرهنگ و رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.  

پیش از این مهدی محمدی رئیس فرهنگسرای رسانه بود.
انتهای پیام/
نظر شما