جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۸۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
آیین رونمایی از کتاب «داعشی و عاشقی» با حضور مجید ملامحمدی به همت کتابخانه دکتر طوبی کرمانی در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از کتاب «داعشی و عاشقی» از انتشارات آستان قدس رضوی «به نشر» با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به همت کتابخانه دکتر طوبی کرمانی در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. 

در این نشست کتاب «داعشی و عاشقی» با حضور مجید ملامحمدی نویسنده کتاب و محمود پوروهاب منتقد و کارشناس و جمعی از علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی و نقد و بررسی خواهد شد.

مجید ملامحمدی دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات فارسی است و در دوران فعالیت ادبی خود تا کنون بیش از ۵۰ کتاب در زمینه‌های داستان و شعر منتشر کرده است.

از جمله آثار او می‌توان به قصه‌های مهربانی، پله پله تا خدا، آهوی غمگین، داستان‌هایی از زندگی امام سجاد(ع)، آن سواران سیاه‌پوش، داستان یک مرد و... اشاره کرد.

در این نشست که روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، کتاب «داعشی و عاشقی» با ۵۰ درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۶۹۱۵۸۳ تماس بگیرند.
نظر شما