دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و اجرای طرح «کتاب در گردش» در مناطق ۲۲ گانه و اماکن پرتردد شهر تهران، زیرگذر ایستگاه متروی تئاتر شهر نیز میزبان شهروندان و مسافران مترو در این طرح خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، طرح «کتاب در گردش» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و فراهم آوردن زمینه دستیابی آسان شهروندان به کتاب و منابع مطالعاتی در مناطق ۲۲ گانه تهران در حال برگزاری است و مدیریت فرهنگی هنری مترو نیز با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و شرکت بهره‌برداری مترو این طرح را در زیرگذر ایستگاه متروی تئاتر شهر برگزار می‌کند.

در اجرای طرح «کتاب در گردش» علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت رایگان کتاب و منابع مطالعاتی از ایستگاه‌های مشخص‌شده در مناطق مجری و ثبت کد مخصوص کتاب در نشانی اینترنتی ketabdg.farhangsara.ir، کتاب‌ها را پس از مطالعه به دیگران معرفی و اهدا کنند. 

اهدای کتاب و منابع مطالعاتی به مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از دیگر برنامه‌های «کتاب در گردش» است و به شهروندانی که در طرح مشارکت کرده و مشخصات خود را در سایت ثبت کنند به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

طرح کتاب در گردش در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در اماکن پرتردد شهر تهران از جمله زیرگذر ایستگاه متروی تئاتر شهر اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تیزر طرح «کتاب در گردش» را در ادامه مشاهده کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اجرای این طرح در ایستگاه متروی تئاتر شهر با شماره ۹۶۶۵۲۶۰۹ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما