جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۰۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صدها تن از شهروندان جنوب غرب پایتخت با حضور در ویژه برنامه کتاب در گردش، به این طرح پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 در اجرای طرح کتاب در گردش، با برپایی نمایشگاه کتاب و سایر برنامه های جانبی در میدان میوه و تره بار معلم اقدام به ثبت نام شهروندان علاقمند به کتاب و کتابخوانی کرد.

در این برنامه تعداد 100 عنوان کتاب در موضوعات مختلف بین شهروندان توزیع شد و از آنان خواسته شد تا پس از مطالعه کتاب شناسه ایجاد شده در کتاب را در سایت ketabdg.farhangsara.ir وارد کرده  و از جوایز این برنامه بهره مند شوند.

ثبت نام رایگان کتابخانه های منطقه از شهروندان، اهداء هدایای فرهنگی به مخاطبان و اجرای برنامه یک جمله یک کتاب از جمله بخش های جانبی این برنامه بود.

در برنامه یک جمله یک کتاب، شهروندان تاثیرگذارترین جمله از کتابی را که به یاد داشتند بر روی برگه ای نوشته و برای نمایش به دیگر شهروندان بر روی بنر مربوطه الصاق می کردند.

این ویژه برنامه 24 آبان همزمان با روز کتاب و کتابخوانی از ساعت 16 تا 19 در میدان میوه و تره بار معلم منطقه 18 میزبان شهروندان بود.

طرح کتاب در گردش با هدف ایجاد بستری مناسب جهت گسترش فرهنگ مطالعه و گردش کتاب بین شهروندان همزمان با هفته کتاب در مجتمع های مسکونی و مناطق پرتردد شهر تهران برگزار می شود .

استقبال از طرح

استقبال از طرح

استقبال از طرح

استقبال از طرح

استقبال از طرح
مطالب مرتبط
نظر شما