پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
اجرای طرح "کتاب در گردش" در مجتمع های مسکونی و اماکن پرتردد شهر تهران
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح کتاب در گردش در مجتمع های مسکونی و اماکن پرتردد شهر تهران برگزار می‌شود.

کتاب ها در هفته کتاب تهرانگردی می کنندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید احمد موسوی رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و فراهم آوردن زمینه دستیابی آسان شهروندان به کتاب و منابع مطالعاتی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و با مشارکت مدیران فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار خواهد شد .

مدیر مراکز فرهنگی هنری شهر تهران افزود: در اجرای طرح کتاب در گردش علاقمندان می توانند با دریافت رایگان کتاب و منابع مطالعاتی از ایستگاه های مشخص شده در مناطق مجری و ثبت کد مخصوص کتاب در آدرس ketabdg.farhangsara.ir کتاب ها را پس از مطالعه به دیگران معرفی و اهدا کنند.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) افزود: علاقمندان هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت آپارات به نشانی https://www.aparat.com/v/PebTj/ و مشاهده تیزر طرح کتاب در گردش در جریان جزییات طرح قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: اهدای کتاب و منابع مطالعاتی به مراکز فرهنگی هنری مناطق 22 گانه شهر تهران از دیگر برنامه های کتاب در گردش است و به شهروندانی که در طرح مشارکت کرده و مشخصات خود را در سایت ثبت نمایند به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

به گفته موسوی، طرح کتاب در گردش در تاریخ های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در اماکن پرتردد مناطق شهر تهران اجرا می شود و همچنین چهار پهنه شامل پهنه شمال منطقه ۲ ، پهنه جنوب منطقه ۱۸ ، پهنه شرق منطقه ۴ و پهنه غرب منطقه ۲۲برای اجرای این برنامه در مجتمع های مسکونی در نظر گرفته شده است .

مطالب مرتبط
نظر شما