شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۹۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
آیین تقدیر از کانون برگزیده ماه روز شنبه ۲۲ آبان ماه با تقدیر از کانون رسانه‌ای ایران‌زمین در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تقدیر از کانون برگزیده ماه با تقدیر از کانون رسانه‌ای ایران‌زمین روز شنبه ۲۲ آبان ماه با حضور حمیدرضا خونوئی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری، بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲ و اعضای شورای تأسیس کانون رسانه‌ای ایران‌زمین و جمعی از مدیران و همکاران سازمانی در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برگزار شد.

کانون رسانه‌ای ایران‌زمین از سال ۱۳۹۸ با هدف جذب استعدادهای منطقه در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای و تشکیل یک استارت آپ برای فعالیت فرهنگی رسانه‌ای با حضور علاقه‌مندان در این حوزه تأسیس شد. آرزو ابراهیمی دبیر این کانون و کبری شکراللهی، زهرا سهیلی، مهدی اکبری و امیرحسین بیگ‌پور اعضای شورای مرکزی آن هستند. 

این کانون با استفاده از ظرفیت اعضای گروه، حضور بسیاری در فعالیت‌های متعدد در فضای مجازی و اجرای برنامه‌های مناسبتی و موضوعی فرهنگ‌سرا داشته است. همچنین دوره‌های مجازی فن بیان و گویندگی را برای اعضای کانون برگزار کرده و در خصوص تهیه و تولید محتوا با فرهنگ‌سرای ابن‌سینا همکاری دارد.

تولید پادکست «ما عاشق محمدیم»، ویدئوکلیپ‌های «به تو از دور سلام» ویژه ماه محرم و صفر، «پیامبر رحمت»، برنامه روز دانش‌آموز و حضور در برنامه «چهلچراغ» با اجرای برنامه زنده توسط مهدی اکبری از جمله فعالیت‌های کانون در سال ۱۴۰۰ بوده است.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و نشان کانون ماه از آرزو ابراهیمی دبیر کانون تقدیر شد.

نظر شما