جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۵۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
سمینار آموزشی مفاهیم و مبانی اولیه خلاقیت و ایده پردازی شنبه ۱۳ آذرماه در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد.
سمینار آموزشی مبانی اولیه خلاقیت و ایده‌پردازی در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سمینار آموزشی مفاهیم و مبانی اولیه خلاقیت و ایده پردازی شنبه ۱۳ آذرماه در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد. این کارگاه با توجه به نیازهای سازمان فرهنگی هنری با حضور ۲۲۰ نفر از کارکنان این سازمان به مدت چهار ساعت با تدریس مهدی نصیری‌زاده برپا شد. 

واحد ایده‌ها و الگوهای برنامه‌ای مدیریت راهبردی و بهبود عملکرد در پایان سال جاری جشنواره «ایده پردازی و نوآوری فرهنگی هنری شهر تهران» را در همه انواع فعالیت‌های سازمان برگزار می‌کند که دسته‌بندی آن به شرح زیر است: ۱. برنامه‌های فرهنگی هنری (محله‌اي-منطقه‌اي، شاخص، فراگیر متمرکز و تخصصی ستاد) ۲. خدمات فرهنگی هنری (مطالعات و پژوهش، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، امور آموزشی، امور کتابخانه‌ها، محصولات فرهنگی، کانون‌ها و مشارکت‌ها، مشاوره‌های تخصصی با محتوای فرهنگی هنری، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، آفرینش‌های ادبی، موسیقی، فیلم و سریال) ۳. خدمات مدیریتی (خدمات ستادی، خدمات برون‌سپاری، خدمات سرمایه‌ای، خدمات پرسنلی، دیون و تعهدات، تعمیر و نگهداری ساختمان و خدمات جاری)
 
همکاران، مخاطبان و شهروندان خلاق و ایده‌پردازی که در سامانه مدیریت دانش یا درگاه ثبت ایده فرهنگی هنری در سامانه شمس/ سایت سازمان، ایده‌های خود را ثبت و ارسال کنند، پس از بررسی توسط دبیرخانه ایده‌پردازی و نوآوری سازمان تقدیر می‌شوند. پس از آن ایده‌های کاربردی و برگزیده جشنواره، برای بهره‌برداری در اختیار مدیریت‌های صف و ستاد سازمان فرهنگی هنری قرار می‌گیرد و واحد دانش سازمان نیز نسبت به استخراج دانش برگرفته از ایده‌ها و به کار بردن آنها اقدام می‌کند. 


سمینار آموزشی مبانی اولیه خلاقیت و ایده‌پردازی در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد

سمینار آموزشی مبانی اولیه خلاقیت و ایده‌پردازی در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد
نظر شما